DSB-Kunde: Det var en god oplevelse

DSB-Kunde: Det var en god oplevelse

En kunde ved DSB havde rent faktisk en god oplevelse hos Danmarks togoperatører. Georg Bard Ydun var ude at lufte sin hund i forgårs, da han stoppede op ved siden af Rungsted Station. Her gik han ind for at købe to pakker smøger og en lakridspibe til hunden. Den oplevelse var efter sigende ganske fortrinligt. Det blamerede Georg sig i hvert fald med på de sociale medier. The News mødte Georg Bard Ydun på sin daglige hunderute i et forsøg på at få en positiv kommentar om DSB.

Georg Bard Ydun fortæller at han overvejede at købe et titurskort, mens han var i kiosken. Da The News fortæller den intetanende kunde, at titurskortet ikke eksisterer mere og kiosken forøvrigt er outsourcet til 7-eleven fik dagens udsendte rapporter en lige højre i fjæset, hvorefter Georg Bard Ydun forlod interviewet med ordene “Lorte-DSB”.

The News følger sagen nærmere.

Have your say!

3 0
Skrevet af
Uddannet journalist fra Beijing School of Journalism i 2001. Har siden arbejdet som rapporter på det internationalt anerkendte magasin "漢字".

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive vist. Krævede felter er markeret med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Glemt password

Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.

Videre til værktøjslinje